nog één nachtje slapen - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu nog één nachtje slapen - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu

nog één nachtje slapen

Door: marjanslabbekoorn

Blijf op de hoogte en volg Marrjan

12 Juli 2011 | Costa Rica, San José

Nog één nachtje slapen en dan vertrekken we naar Costa Rica. Om 11 uur hopen we op te stijgen voor een vliegreis van ongeveer 10 uur naar Atlanta.Daar hebben we een stop van een uurtje of 3 voor we door vliegen naar San José in Costa Rica. We hopen daar rond 8 uur plaatselijke tijd aan te komen. Inmiddels is het hier dan 8 uur later, dus nacht. De andere morgen worden we vroeg opgehaald om een paar dagen naar een schildpaddeneiland te gaan. Hier kun je alleen per boot komen. Er schijnt daar wel internet te zijn dus met een beetje geluk kan ik daar wel een reisverslag plaatsen. We blijven daar 2 nachten en worden zaterdag afgezet bij een restaurant waar onze huurauto klaar zal staan. Maar eerst hebben we een lange reis voor de boeg, het minst leuke gedeelte van de reis.