vaarwel Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu vaarwel Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu

vaarwel Costa Rica

Door: marjanslabbekoorn

Blijf op de hoogte en volg Marrjan

08 Augustus 2011 | Costa Rica, San José

Ons verblijf in Costa Rica is bijna ten einde. We zitten nu op het vliegveld te wachten totdat we in mogen stappen. Gisteren zijn we nog op stap geweest naar de vulkaan Poas. Deze vulkaan heeft nog aktiviteit en stoot constant heftige rook uit die ruikt naar zwavel. Indrukwekkend om te zien. Om3 uur moesten we terug zijn bij ons verblijf omdat dan de auto zou worden opgehaald. Nog even lekker genoten van de zon en 's avonds op tijd naar bed. Om 4 uur zou de taxi komen om ons naar het vliegveld te brengen waar we dus nu zitten. We hebben op allebei de vluchten plaatsen bij de nooduitgang, dus dat is wel prettig. Dan heb je lekker veel beenruimte.We vliegen nu naar Atlanta, daar doen we ongeveer 4 uur over. Daar moeten we 4 uur wachten en hopen we morgenochtend rond half 9 nederlandse tijd te landen op Schiphol. We hebben een hele fijne vakantie gehad, heel veel gezien en gedaan.