vertrek - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marrjan

14 December 2013 | Nederland, Strijen

Alles is ingepakt en we zijn gereed voor vertrek. We vliegen vanaf Schiphol. Eerst naar Madrid, waar we weer een paar uur moeten wachten op de volgende vlucht om vervolgens 12 uur later in Lima aan te komen. Morgen om deze tijd hopen we daar te zijn. Het is daar dan 6 uur vroeger dan hier, dus half 7 's morgens. We worden daar opgewacht door onze reisbegeleider, die ons naar het hotel zal brengen. We hopen dat we regelmatig reisverslagen kunnen plaatsen om jullie zo op de hoogte te houden van onze belevenissen. We hebben er heel veel zin in.

• 14 December 2013 - 13:02

Anneke:

Hoi Cees en Marjan, goeie reis en een fijne vakantie toegewenst! Groetjes Anneke

• 15 December 2013 - 23:44

Lijni Kruithof:

hallo Marjan,
    wat geweldig zeg. k wens jullie een prachtige reis. hgr Lijni