Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu

Hollywood

Door: marjanslabbekoorn

Blijf op de hoogte en volg Marrjan

05 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisteren geen tijd gehad om een verslag te schrijven. Nu is het ook al laat maar probeer nog iets te vertellen. Gisteren vroeg uit San Diego vertrokken. Eerst naar Long Beach gereden. Daar hebben we een tijdje bij het strand gezeten. Toen verder naar Santa Monica. Daar was het echt heel leuk. Er is een pier met allemaal kraampjes en een grote kermis. En het strand is ook zo groot. Helaas voor Cees hebben we Pamela niet voorbij zien rennen in haar zwempak. Daarna gingen we naar Ventura waar voor 2 nachten een Best Western was geboekt vorige week vanuit Holbrook. Maar ik had hier al een naar voorgevoel over. En dat kwam ook uit. We hadden ons ingeschreven als lid en zouden dan 2 nachten voor 1 krijgen. Er waren ook wel 2 nachten geboekt maar die aktie gold pas als je een
mail zou krijgen. Ik heb nota bene iemand van het hotel aan de telefoon gehad die zei dat het zo kon. Volgens deze mevrouw achter de balie had ze ons verkeerd geinformeerd. Ze heeft de manager nog gebeld maar het kon echt niet voor die prijs. Nou zeiden wij : dan blijven we hier niet. Ondertussen had ik even snel op internet een motel 6 opgezocht en het adres opgeschreven. Deze zat een straat verder en daar konden we terecht. Dus gelukkig niet lang hoeven zoeken. De rest van de dagen hebben we ook al uigestippelt en de hotels al vastgelegd. Nu blijven we 2 nachten in LA vlakbij Hollywood. daar zijn we net ook geweest maar daar vertel ik morgen meer over want we gaan nu