Vertrek ui LA - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu Vertrek ui LA - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu

Vertrek ui LA

Door: marjanslabbekoorn

Blijf op de hoogte en volg Marrjan

07 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Hanford

Vanmorgen zijn we eerst nog wezen winkelen in Santa Monica. Daar werd vandaag een nieuw wnkelcentrum geopend . Wat een gekkenhuis. Bij Bloomingdale leek het alsof ze het weggaven terwijl het een hele dure zaak is. Er was ook een Disneywinkel. Als je daar naar binnen wilde moest je in de rij gaan staan. 's Middsgs hebben we nog een paar uurtjes heerlijk op het strand van santa Monica gelegen. Om een uur of 3 zijn we vertrokken naar Hanford, nog zo'n 3 1/2 uur rijden. We willen morgen naar het Sequoia Park en dat ligt hier niet zo ver vandaan. Het viel niet mee om bij LA vandaan te komen. Ongeloofelijk wat een verkeer. Opeens stond er een auto midden op de weg stil. Daar stonden wij net achter. Nou zie dan maar eens op een andere baan te komen terwijl het verkeer maar doorrraast. We zitten nu in een hotel van de keten super8. Voor €48 zitten we hier en het is echt een luxe kamer. We denken dat het pas is gerenoveerd. Morgen dus op tijd weg naar het park omdat het de bedoeling is dat we morgenavond weer aan de kust zitten. Het is hier overigens ook weer een stuk warmer dan aan de kust. Daar was het hooguit 22 Gr. overdag en 's avonds gewoon koud brrr. Hier is het wel weer een graad of 34. Dit is niet zo'n grote plaats. Net in het restaurant vroegen ze aan ons waar we vandaan kwamen en vonden ze het wel bijzonder dat we uit nederland kwamen. Die komen hier niet veel denk ik.