Deel 2 Hollywood en universal studios - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu Deel 2 Hollywood en universal studios - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu

Deel 2 Hollywood en universal studios

Door: marjanslabbekoorn

Blijf op de hoogte en volg Marrjan

07 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Hanford

Ik doe mijn verslag in delen omdat ik bang ben dat de verbinding weg is en dat ik mijn verslag dan kwijt ben. Gistermorgen zijn we eerst naar het Staples Stadion gelopen, dat was vlakbij ons hotel. Hier spelen de LA lakers basketbal. Daarna weer richting Hollywood want de avond ervoor hadden we nog niet alles gezien. Daarna wilden we naar Beverly Hills lopen. Onderwg vonden we het toch wel te ver en besloten we op de bus te stappen. Bij het bushokje zat een vrouw te dutten met de hele bank vol met tassen. Dus Cees vroeg of ie mocht zitten. ja natuurlijk mocht dat en ze haalde een paar tassen weg. Toen ze opstond stonk het opeens verschrikkelijk. Haar voeten zaten onder de poep en haar kleren en volgens mij ook dingen die in de tassen zaten. Ze begon een heel praatje en vertelde dat ze 41 was. Toen de bus kwam vroeg ze of Cees mee wilde helpen de tassen mee te nemen in de bus. Ze had trouwens wel een Dell laptop, maar misschien had ze die ook wel gevonden of uit de prullenbak. Vanmorgen nog zag Cees voor de Starbucks een man bekers uit de prullenbak halen en bij elkaar gieten om het vervolgens gewoon op te drinken. Yak! De middag en avond hebben we gevuld bij de Universal Studios. Vooral leuk was de rondrit langs filmdecors. We gingen ook een tunnel in waarbij het net leek of we aangevallen werden door King Kong en dino's. Ook zagen we hoe de film Earthquake gemaakt werd met sommige stunts. We kwamen langs de set van de serie Desperate Housewives waar op dat moment opnames bezig waren. De auto's van de Knight Rider, Back to THE future en Magnum en van nog meer film en series stonden er. Er waren ook verschillende shows waaronder Waterworld een film van Kevin Kostner. Echt heel goed gedaan. Omdat we het zonde vonden van onze tijd om te eten hebben we dat na afloop gedaan. Toen was het inmiddels al 10 uur en omdat we geen zin hadden nog uitgebreid te gaan zitten zijn we voor het eerst deze vakantie naar Mc Donald gegaan.