Laatste dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: marjanslabbekoorn

Blijf op de hoogte en volg Marrjan

10 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Onze laatste dag in de VS. Vroeg opstaan vanmorgen want we gingen nog een boottocht maken en daar moesten we om half 9 zijn. Goed aangekleed want het was behoorlijk fris en op de zee nog meer. We waren een beetje bang om zeeziek te worden maar dat is gelukkig niet gebeurd. De zee was erg rustig dus de boot ging niet zo erg heen en weer. We hebben blauwe walvissen gezien. Wat een grote dingen zijn dat. Ze kwamen ook best dichtbij de boot. Na de boottocht gingen we richting San Fransisco. Naarmate we meer van de kust reden werd het steeds zonniger en echt gewoon erg warm. We zijn gestopt bij een heel groot outletcentrum waar we nog hebben gewinkeld. Op zoek Nasr Uggs voor Iris. Helaas daar niet gevonden. Bij aankomst in San Fransisco was het meteen weer een stuk frisser. Eerst even naar het hotel gereden, dat ligt vlakbij het vliegveld. Daarna met de auto de stad in. Een stuk minder druk dan LA overigens. Net voor sluitingstijd kwamen we de Ugg store binnen. Eindelijk Uggs voor Iris voor wel €60 goedkoper dan in Nederland. Voor het laatst een maaltijd gebruikt in de Vs in het centrum van San Fransisco in een leuk jaren 50 tentje. San Fransisco is echt een leuke stad. We wilden nog met de cable car maar die reden de hele avond niet meer vanwege een mankement, jammer hoor. Nu zit alles in de koffer en vertrekken we morgen rond 7 uur naar Hertz om onze auto af te leveren. Om 11 uur moeten we vliegen. Eerst naar Chigago. Daar is het alweer 2 uur later dan hier. We hebben 1 uur om over te stappen om vervolgens om half 10 ned. Tijd in Amsterdam aan te komen. Hopelijk kunnen we in het vliegtuig wat slapen.

• 10 Augustus 2010 - 09:02

Iris:

Leuk hoor dat jullie walvissen hebben gezien, maar ik word vrolijker van het bericht dat jullie éindelijk uggies hebben gekocht haha, nou een hele fijne vlucht!
    en tot morgen.

kus