Zaterdag Op weg naar Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu Zaterdag Op weg naar Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Marrjan Slabbekoorn - WaarBenJij.nu

Zaterdag Op weg naar Moab

Door: marjanslabbekoorn

Blijf op de hoogte en volg Marrjan

25 Juli 2010 | Verenigde Staten, Moab

Weer heel vroeg op omdat we een lange reis voor de boeg hadden. Onderweg kwamen we door RedRock Canyon en het Capitol Reef. Ook weer leuke fotomomentjes. Opeens stond er een Coyote hond voor onze auto. Helaas te laat om daar een foto van te maken. Maar Cees had eindelijk zijn bijzondere dier gezien. Even later zagen we een roodkopgier dus Cees was helemaal in zijn nopjes. Hij is net een hele tijd bezig geweest op de iPod om uit te zoeken welke dieren het nu precies waren. Toch handig zo'n ding en er is hier supersnelle internetverbinding. Na Capitol Reef kwamen we in een woestijn te rijden waar we vele vele kilometers alleen maar eens wat auto's zagen. Maar verder was er helemaal niets. Je moest er ook geen lege tank hebben want dan heb je er een probleem. Het was gewoon vreemd om in Moab aan te komen want dit is een hele grote plaats . We waren nog best vroeg in Moab en konden ook al meteen inchecken. Verder hebben ee vandaag niet zo heel veel meer gedaan. Het was een graad of 38 en we hadden best lang in de auto gezeten. Morgen gaan we naar Arches park dat schijnt ook heel mooi te zijn. We blijven hier 2 nachten. De kamer is ook weer prachtig. Jan Doets weet wel wat ze regelen want het is allemaal goed. Ook de routebeschrijvingen die we van hun kregen zij prima. Natuurlijk hebben we er ook wegenkaarten dus dat is allemaal geen probleem. Nou heb je in deze omgeving ook niet zoveel wegen dus de kans dat je verkeerd rijdt is niet groot. Gelukkig hoeven we morgen dus niet echt te rijden alleen naar het park en dat is vlakbij.

• 25 Juli 2010 - 09:41

Iris En Jorian:

Hoi Hoi!

Klinkt leuk allemaal, maar wanneer gaan jullie nog eens winkelen voor mij joh! haha. Pa op de iPod? Grapje zeker toch?!
    Nou veel plezier vandaag in dat park.

lieeeefs

• 25 Juli 2010 - 20:04

Johan, Ingrid, Kids :

Hey Cees en Marjan,

We zijn weer terug uit Oostenrijk en daarom nu ook een berichtje van ons. Jullie hebben al veel leuke dingen gedaan zeg! Het is leuk om te lezen wat jullie allemaal al hebben gedaan. En dat zullen we vanaf nu elke dag dan ook doen. Geniet van jullie vakantie!

Groetjes